Untitled Document

Onko elokuva "The Passion" jo aloittanut "paradigman muutoksen" meidän seurakuntiemme uskonnollisissa arvoissa ja asenteissa?


Alaotsikko: Baptistipastori oli niin syvällisesti "liikuttunut" kolmen viikon ajan nähtyään elokuvan "The Passion" että hän alkoi järjestelmällisesti muuttaa seurakuntaansa äärimmäisen ekumeeniselle pohjalle -- johon sisältyy annos katolilaisuutta, karismaattisuutta, New Agea ja valtavirran uskontokuntien oppeja!

"Evankeliset seurakunnat tulevat olemaan päätekijöitä Uuden maailmanjärjestyksen synnyttämisessä. "[New Age -kirjailija Jeremy Rifkin, "The Emerging Order", s. x-xi]

Uusi maailmanjärjestys on tulossa! Oletko valmis? Kun sinä kerran tulet ymmärtämään, mikä tämä "Uusi maailmanjärjestys" todella on ja kuinka sitä asteittain valmistellaan, sinun on mahdollista nähdä sen kehittyminen päivittäisissä uutisissa!!


Opi kuinka voit suojella itseäsi ja rakkaitasi.


Valmistaudu yllättymään, niin että sinä et enää ikinä seuraa uutisia samalla tavalla.



Sinä olet nyt

Cutting Edge -ministeriössä

Suomentajan kommentti: Uutisessa 1893 (jota ei ole suomennettu) kerrotaan, että tämä elokuva, "The Passion", saattaa toteuttaa Steve Jacksonin Illuminaatti-pelin kortin jossa on kuvattuna kolme ristiä. Osa korteissa kuvatuista tapahtumista on jo toteutunut, osa odottaa vielä toteutumistaan. Minulla on lyhyt yhteenveto tästä pelistä osoitteessa http://cuttingedge.0catch.com/kirje66.html.



Uutisessa 1893 me esitimme hyvin aiheellisen kysymyksen: onko "The Passion" -elokuva suunniteltu saamaan aikaan valtava arvojen ja asenteiden muutos Evankelisten kristittyjen joukossa? New Age -kirjailijat puhuvat paljon tällaisesta dramaattisesta -- äkkinäisestä -- muutoksesta valtavan ihmisjoukon hengellisissä arvoissa joka tapahtuu melkein samanaikaisesti. He kutsuvat tällaista muutosta "paradigman muutokseksi tajunnassa". Me varoitimme tässä ensimmäisessä artikkelissa, että tässä elokuvassa on kaikki Muutosagentin ominaisuudet!


Näyttää siltä että me saatamme olla enemmän oikeassa kuin mitä me koskaan kuvittelimmekaan! Kuuntele tätä vuodatusta kristillisellä keskustelufoorumilla. Tämä nainen oli huolestunut äkkinäisestä muutoksesta hänen baptistikirkossaan. Tämä muutos alkoi sen jälkeen kun pastori oli katsonut elokuvan "The Passion".

"Minun pastorini ja hänen isänsä joka on myös pastori menivät katsomaan Willow Creekiin ja Mel oli siellä. Nämä ihmiset olivat niin läpikotaisin järkyttyneitä että hänen isältään meni melkein kolme viikkoa toipua siitä. Joten mitä tapahtui sen jälkeen?"


"Minun pastorini aloitti perinpohjaisen muutoksen kirkossamme. Meillä on muusikkoja jotka soittavat tunnelmallista musiikkiasamalla kun valoja himmennetään, kynttilöitä poltetaan ja useita alttareita on pystytetty ympäri kirkkoa. Eräs on rukousalttari, toinen on uhrilahjoja varten... Tämä alttari-liikehdintä leviää nopeasti kaikkialle. Luodaan 24-tuntisia rukoustapahtumia, Jumalan Sanaa saarnataan korkeintaan 15-20 minuuttia, loppuaika on palvontaa ja meditaatiota jonka on tarkoitus tuoda Jumalan läsnäolo keskuuteemme."


"Meidän kirkkomme on juuri aloittanut pienen ryhmätoiminnan nimeltään Renovare´ sekä harjoittelee uskonnolliseen mietiskelyyn omistettua elämää... Ja meidän seurakuntamme on baptistinen. Olenko väärässä jos olen huolestunut?"

Tutkimassa tätä kehitystä

Nyt kun me olemme lukeneet tämän sähköpostin, salli meidän tutkia sen joitakin yksityiskohtia.


Ensiksi, tämän pastorin täytyy olla suuren ja vaikutusvaltaisen seurakunnan paimen jotta hän pääsisi katsomaan elokuvaa "The Passion" ennakkoon. Hänen isällään, joka on myös baptisti-pastori, on todennäköisesti monen vuoden kokemus pastorina, ja hänen pitäisi olla juurtunut Jumalan Sanaan. Kuitenkin, molemmat miehet osallistuivat tähän ennakkonäytökseen. Mitä tapahtui?


Nämä kaksi miestä olivat läpikotaisin liikuttuneita. Kesti kolme viikkoa että vanhempi pastori toipui kokemuksesta. Mitä kirkossa tapahtui tämän jälkeen? Tämä pastori alkoi välittömästi tehdä muutoksia jotka ilmeisesti irroittivat baptistiset kiinnitysköydet tästä kirkosta, aloittaen "mietiskelyyn omistetun asenteen". Ensisilmäyksellä, tämä ei kuulosta kovin ongelmalliselta, sillä aidot kristityt ovat mietiskelleet 2000 vuotta. Tietenkin, Saatanalla on jo pitkään ollut väärennetty meditaationsa kaikissa pakana-uskonnoissa mukaanlukien Roomalaiskatolisuus. Tätä uutta "mietiskelylle omistettua elämää" korostavat perinteinen Roomalaiskatolisuus ja New Age. Siihen sisältyy seuraavia asioita:

  1. Tunnelmallinen musiikki.

  2. Himmeä valaistus.

  3. Kynttilöiden polttaminen.

  4. Alttareiden asettaminen kaikkialle kirkkoon. Katolilaiset, newagelaiset, wiccalaiset ja buddhalaiset pystyttävät tällaisia alttareita.

  5. Kirkon muuttaminen "rukoushuoneeksi". Tämä kuulostaa epäilyttävästi karismaattisuudelta ja/tai katolilaisuudelta, sillä molemmat ryhmät komantavat "rukouksessa Pyhää Henkeä" ilman että perustelevat sen Raamatulla. Näin he sallivat Saatanan saavan aikaan väärän rukouskokemuksen.

  6. Mennäänpä takaisin Raamatun opettamiseen. Tämä nainen huomauttaa että Jumalan Sanan saarnaaminen kestää nyt enintään 15-20 minuuttia. Lisäksi tämä saarna käsittelee luultavasti vain "Jeesuksen rakkautta" mikä on niin yleistä kristillisissä luopiokirkoissa tänään. Eräs Saatanan suurista voitoista saavutettiin silloin kun hän sai vakuutettua seurakuntien johtajat siitä että Jumalalla ja Hänen Pojallaan Jeesuksella on vain yksi ominaisuus: rakkaus. Jatkuva saarnaaminen ja opettaminen tämän linjan mukaan vakuuttaa seurakunnan jäsenet siitä ettei tällainen "rakastava" Jumala voisi koskaan lähettää ketään ikuiseen kadotukseen.

Lopuksi, tämä nainen huomautti että tämä baptisti-pastori aloitti uuden ohjelman nimeltään Renovare´. Koska minä en ole koskaan kuullut tällaisesta ohjelmasta, minä käännyin internetin puoleen ja syötin Google-hakukoneeseen sanan "renovare".


Googlen kautta minä löysin virallisen www-sivun (http://www.renovare.org). Minä kehoitan sinua viettämään jonkin verran aikaa tämän sivun ääressä, sillä sivu on räikeän ekumeeninen sekä evankelis/katolilais/New Age/karismaattis -tyylinen käytännössä.


Ensiksi minä klikkasin saqnaa "invitation" jonka takaa löytyi seuraava paljastus: "Ensin, Jumala repii alas vanhat muurit jotka erottavat meidät. Meidän on mahdollista kuunnella ja oppia ja saada voimaa toinen toisiltamme tavalla joka ei ole ollut mahdollista pitkään aikaan. Renovare´ tavoittelee seuratakseen tätä voimallista Jumalan Hengen liikettä tuomalla yhteen usean kristillisen virran parhaimmat hengelliset aarteet."


Huomioi avainsanat:

  1. "Repiä alas vanhat muurit jotka eristävät meidät". -- Tämä on koodi termille seurata ekumeenista ohjelmaa. Mieluummin kuin sallia Raamatun oppien "vanhat muurit" sekä Raamatullinen erottautuminen luopioista, tämä ohjelma lakkauttaa suojelevat muurit ja keskittyy siihen mikä yhdistää; siihen minkä ihmiset uskovat olevan yhteistä. Tietystikin, tämä lähestymistapa on suoraan syvyydestä, sillä ihmisiä jotka haluavat uskoa oppeihin joista toiset eivät pidä, käsketään unohtamaan nämä opit jotta jokainen voisi olla mukana.

  2. "Kuunnella ja oppia ja saada voimaa toinen toisiltamme tavalla joka ei ole ollut mahdollista pitkään aikaan". -- Tämä on koodi sanalla "kaiken sisältävä". Toisin sanoen, baptistin joka uskoo Jeesuksen Kristuksen jumaluuteen, odotetaan suvaitsevan valtavirran congregationalistia tai luterilaista joka ei enää usko Jeesuksen jumaluuteen. Mutta, enemmän kuin tämä, tämän baptistin odotetaan pitävän suunsa kiinni uskostaan, vaikka toinen osapuoli ei pysyisikään hiljaa.

  3. "Tuoda yhteen usean kristillisen virran parhaimmat hengelliset aarteet". -- Tämä tarkoittaa kirjaimellisesti sitä että kaikkien "kristillisten" haarautumien oppeja suvaitaan, rohkaistaan ja niille annetaan painoarvoa.

Jotta havainnollistaisimme tätä asiaa enemmän, salli meidän palata takaisin Renovare´:n kotisivulle ja klikatkaamme kohtaa "Six aspects of this program" (=ohjelman kuusi näkökulmaa). Kaikissa kuudessa ohjelmassa on sama filosofinen taipumus. Se on:

"Me pyrimme täyttämään tehtävämme edistämällä tasapainotettua visiota kristillisestä uskosta ja todistuksesta joka yhdistää parhaat osat useista tarditioista tai palvontatavoista jota me näemme Jeesuksen Kristuksen elämässä ja seurakunnassa. Oppiaksesi lisää Renovare´:n tasapainotetusta visiosta lue Richard Fosterin 'Streams of Living Water'."

Termi "tasapainotettu visio kristillisestä uskosta ja todistuksesta" tarkoittaa että sinun täytyy oppia ja arvostaa kaikenlaisia uskonnollisen ajattelun muotoja vaikka ne opettaisivatkin "toisenlaista evankeliumia" jota ne varmasti tekevät. Foster jopa myöntää että hän ammentaa tämäntyyppisestä saastuneesta hengellisyydestä sanoessaan että tämä "yhdistää parhaat osat useista traditioista tai palvontatavoista". Roomalaiskatolisuus painottaa "traditiota". Karismaattisuus painottaa "palvontatapoja". Täten, me voimme nähdä että tähän ohjelmaan sisältyy ei-raamatullista materiaalia.


Nyt, salli meidän tutkia näitä kuutta aluetta josta Renovare´ koostuu:

  1. "Mietiskelyyn omistettu, rukoustäytteinen elämä -- Keskittyy läheisyyteen Jumalan kanssa sekä hengelliseen syvyyteen. Tämä hengellinen ulottuvuus puhuu kaipauksesta syvempään, tärkeämpään kristilliseen kokemukseen."

    Tämä "vaniljamainen" lausunto voi tarkoittaa juuri sitä mitä sinä haluat sen tarkoittavan. Todellisuudessa, se tarkoittaa sitä että kun henkilö käy läpi tämän "tasapainotetun" materiaalin, hän löytää suuremman, läheisemmän vaelluksen Jeesuksen kanssa. Kuitenkin, Jeesus selkeästi sanoi: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani." [Johannes 14:6]

    Jeesus myös sanoi olevansa ainoa tie, ainoa ovi: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka ei mene ovesta lammastarhaan, vaan nousee sinne muualta, se on varas ja ryöväri." [Johannes 10:1] Kun nämä miehet opettavat "kaiken sisältävää" oppia, he ovat varkaita ja ryöväreitä -- kallisarvoisten, ikuisten sielujen varkaita.

  2. "Sosiaalinen oikeudenmukaisuus, myötätuntoinen elämä -- Keskittyy oikeudenmukaisuuteen ja toivottaa tervetulleeksi kaikki inhimilliset ihmissuhteet ja sosiaaliset rakenteet. Tämä hengellinen ulottuvuus sisällyttää Evankeliumiin määräyksen oikeudenmukaisuudesta ja myötätunnosta kaikkien ihmisten kesken."

    Aivan kirjaimellisesti, tämä lyhyt kuvaus selittää täydellisesti termin "sosiaalinen evankeliumi" jota luopiokirkot toteuttavat niin kiihkeästi. Kirjaimellisesti, tämä esimerkki seuraa uskomusta että pelastus saavutetaan auttamalla köyhyä ja vähäosaisia.

  3. "Pyhyys, hyveellinen elämä -- Keskittyy henkilökohtaiseen moraalin muutokseen sekä voimaan kehittää "pyhiä tapoja". Tämä hengellinen muutos puhuu moraalisen selkärangan syöpymisen pysäyttämisestä henkilökohtaisessa ja sosiaalisessa elämässä."

    Mitä kauniita sanoja! Jokainen tietää että "pyhyys" on raamatullinen hyve. Ja, kukapa ei haluaisi pysäyttää tätä "moraalisen selkärangan syöpymistä henkilökohtaisessa ja sosiaalisessa elämässä"? Kuitenkin, vaellettaessa Jeesuksen kuvaileman "kaidan polun" ulkopuolella, ainoa "moraalin muutos" jonka sinä näet on Saatanan itsensä tarjoama surkea väärennös. Termi "pyhä tapa" myös haiskahtaa katolilaisuudelta. Nämä ovat niitä jotka seuraavat tiukkoja sääntöjä (tapoja) tai "lihan kuolettamista" tuodakseen itsensä lähemmäksi Jumalaa.

  4. "Karismaattinen, Hengen täyttämä elämä -- Keskittyy Hengen ja palvonnan vetovoimaan. Tämä hengellinen ulottuvuus puhuu kaipauksesta Jumalan suoraan läsnäoloon Hänen kansansa keskellä."

    Selvästikin, tämä alue tarkoittaa karismaattisen liikkeen harjoittamaa kielillä puhumista. Jos sinä olet katsonut videoita Paw Creek ministeriöstä, sinä näet kun miehet ja naiset ottavat osaa tähän kaikkein naurettavimpaan ja epäkristillisimpään käytökseen, ja silti osanottajat uskovat toimivansa kristillisesti koska he ovat "Pyhällä Hengellä täytettyjä". Liian monet ihmiset havahtuvat Valkoisen valtaistuimen tuomiolla kuullessaan Jeesuksen sanovan:

    "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon. Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?' Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.'" [Matteus 7:21-23]

    Sinä näet, kun ihminen toimii epäraamatullisella tavalla "palvellakseen Jeesusta", meidän Herramme kieltäytyy tunnustamasta tämän palveluksen arvoa. Kun ihminen palvelee epäraamatullisella tavalla, hän syyllistyy "laittomuuteen". Muista, Jeesus tekee lopullisen päätöksen siitä onko henkilö Hänen omansa vai ei. Jos haluat tietää että palveletko Jeesusta raamatullisesti, lue huolellisesti Raamattua ja peilaa itseäsi sen suhteen mitä Raamattu sanoo.

  5. "Evankelinen, maailmakeskeinen elämä -- Keskittyy Evankeliumin julistamiseen. Tämä hengellinen ulottuvuus puhuu ihmisen tarpeesta nähdä Hyvä uutinen elävänä sekä kuulla Hyvää uutista julistettavan."

    Taas kerran, sinun täytyy kiinnittää huomiota yksityiskohtiin joka muodostaa "Evankelliumin Hyvän uutisen", sillä Saatana on asiantuntija propagoidessaan väärennettyä "toista evankeliumia". Tämä päämäärähakuinen kirkko johon minä osallistuin sai ihmiset "ottamaan vastaan Kristuksen" rukouksella johon ei sisältynyt synnin tunnustamista, katumusta tai veriuhria joka sovittaa synnin. Tämä on esimerkki "toisesta evankeliumista", ja se on täysin arvoton pelastamaan ihmisen sielua joka rukoilee tämän rukouksen.

  6. "Lihaksitullut, sakramentaalinen elämä -- Keskittyy tekemään läsnäolevaksi ja näkyväksi näkymättömän hengen valtakunnan. Tämä hengellinen ulottuvuus puhuu huutavasta tarpeesta kokea Jumala todella läsnäolevana ja aktiivisena päivittäisessä elämässä." Tämä lähestyy katolilaisuutta joka painottaa "sakramentteja".

    Tämän vuoksi, sinä voit nähdä että tämä ohjelma on läpikotaisin ekumeeninen, jonka on tarkoitus liittää kaikki maailman uskonnot Maailmanuskonnoksi. Kuitenkin, Tri. Cathy Burns toi jonkin verran selvitystä tämän ohjelman ja Richard Fosterin ylle. Hän sanoi että Foster on kehittänyt yhdistelmän Kristillis/New Age -pohjaisesta opinto-ohjelmasta. Itse asiassa, hänen alkuperäinen kirjansa puhuu "ruumiin ulkopuolisista kokemuksista", joka on läpikotaisin saatanallinen. Foster on myöhemmin poistanut viittauksia tähän materiaaliinsa. Tri. Burns sanoi myös että Richard Foster aloitti avustavana pastorina Robert Schullerin Chrystal Katedraalissa.

Johtopäätös

Tämä kehitys on vakava. Kaksi baptisti-pastoria olivat niin omituisella tavalla ja voimakkaasti liikuttuneita että he tarvitsivat kolme viikkoa "toipuakseen". Sitten, he aloittivat suuret muutoksen omassa baptistikirkossaan, kääntäen sen katolilais/karismaattis/New Age/valtavirran protestanttisuuteen. Uutisessa 1893 me varoitimme että tämä elokuva näyttää sisältävän kaikki elementit jotka voisivat kannustaa kristilliset kirkot, niiden johtajat ja seuraajat dramaattiseksi "Uuden paradigman kirkoksi". Jos sinä et ole lukenut uutista 1893, ole hyvä ja tee se nyt. Meidän varoituksemme näyttävät käyvän toteen!


Totisesti, me elämme Lopun aikaa josta Apostoli Paavali puhui, kun hän mainitsi että vain Karismaattiset kirkot voivat avata oven Antikristukselle, heidän suuren luopumuksensa takia. Kuuntele tämä profetia:

"Mutta mitä tulee meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen ja meidän kokoontumiseemme hänen tykönsä, niin me pyydämme teitä, veljet, ettette anna minkään muka meidän lähettämämme kirjeen heti järkyttää itseänne, niin että menetätte mielenne maltin, ettekä anna niiden itseänne peljästyttää, ikäänkuin Herran päivä jo olisi käsissä. Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi..." [2 Tess. 2:1-3]

Eräs suurista Lopun ajan lähestymisen merkeistä on se kun sinä näet kristillisten kirkkojen suuren enemmistön lankeavan pois uskon fundamenteista. Pastori tai seurakunnan johtaja joka tietoisesti liikkuu pois Raamatun täydellisestä opettamisesta sekä liittää epäraamatullisia ja inhimillisiä elementtejä jumalanpalvelukseensa; kirjaimellisesti -- ja raamatullisesti -- avaa ovan Antikristukselle. Kuinka moni hyvää tarkoittava pastori on edes ajatellut faktaa kun he johtavat seurakuntiaan alueille jotka eivät ole raamatullisia?


Erään pastorin osalta, Tämä liike pois uskon perusteista oli aluksi niinkin yksinkertainen kuin että hän alkoi eliminoida opetusta ihmisen syntisestä luonnosta, sekä salli saarnoihin tulla eri variaatioita aiheesta "Jeesus on rakkaus" ja "sinä olet OK, minä olen OK" -psykologiaa. Tai, tämä luopumus saattaa tapahtua kun pastori sallii epäraamatullisen opetuksen tulla kirkkoon, sillä tällainen opetus on osoittautunut tehokkaaksi tuomaan ihmisiä kirkkoihin.


Mitä sinä teet jos sinä näet joitakin näitä merkkejä seurakunnassasi? Panokset ovat suuret. Sinä saatat olla pelastettu, mutta osallistut äkkiä kirkkoon joka on luopumassa tai jo luopunut uskon perusteista. Muista että Jeesus lupasi tempauksen ainoastaan Filadelfian seurakunnalle, ainoalle näistä seitsemästä seurakunnasta joka oli säilyttänyt uskollisuutensa Hänen Sanansa perusteille. Kuuntele:

"Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat." [Ilm.3:10]

Kuinka suuren osan Sanaansa Jeesus odottaa Hänen todellisen seurakuntansa pitävän? Kaikki!

"Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut." [Matteus 5:18]

Liberaali pastori -- tai yhä suuremmassa määrin liberaali pastori -- sinä olet avaamassa ovea Antikristukselle, ja sinä kohtaat tämän todellisuuden Kristuksen tuomioistuimen päivänä!


Ja, elokuva "The Passion" saattaa olla toteutettu niin että se vie luopioseurakuntien johtajat "Uuteen paradigmaan", tulevaan Antikristuksen valtakuntaan. Kristitty, älä katso tätä mystistä roomalaiskatolista elokuvaa!


---------------------------------

Oletko sinä hengellisesti valmis? Onko sinun perheesi? Suojeletko sinä riittävästi rakkaitasi? Tämän ministeriön tarkoitus on saada sinut ymmärtämään vaara joka uhkaa sinua, ja auttaa sitten sinua löytämään keinoja, kuinka varoittaa ja suojella rakkaitasi. Sitten kun olet kauttaaltaan valmis, sinä voit myös käyttää tietojasi keinoina avata ovi keskustelulle pelastumattoman henkilön kanssa. Minä olen tehnyt sitä monta kertaa ja olen nähnyt ihmisten tulevan Jeesuksen luokse tämän seurauksena. Nämä vaaralliset ajat ovat myös aikoja jolloin me voimme tuoda monta sielua Jeesukselle Kristukselle, saaden aikaan ikuisen muutoksen.

Jos olet ottanut Jeesuksen Kristuksen vastaan henkilökohtaisena vapahtajanasi, mutta olet ollut hyvin välinpitämätön hengellisellä matkallasi Hänen kanssaan, sinun täytyy välittömästi pyytää Häneltä anteeksiantoa sekä uudistumista. Hän antaa sinulle välittömästi anteeksi sekä täyttää sydämesi Pyhän Hengen ilolla. Sitten sinun tarvitsee aloittaa päivittäinen rukouselämä ja henkilökohtainen Raamatun opiskelu.

Jos sinä et ole ottanut Jeesusta vastaan henkilökohtaisena vapahtajanasi mutta olet tullut ymmärtämän Hänen todellisuutensa sekä lopun aikojen lähestymisen, ja haluat ottaa vastaan Hänen ilmaisen Ikuisen Elämän lahjansa, sinä voit tehdä sen nyt, omassa kodissasi. Kun sinä kerran olet ottanut Hänet vastaan vapahtajana, olet hengellisesti uudestisyntynyt, ja saat olla aivan yhtä varma Taivaaseen pääsystä kuin olisit jo siellä. Sitten sinä voit levätä vakuuttuneena siitä että Antikristuksen valtakunta ei pääse käpälöimään sinua hengellisesti.

Jos haluat syntyä uudesti käänny meidän pelastussivulle nyt.

Me toivomme että tämä ministeriö on siunannut sinua tehtävässään opettaa sekä varoittaa ihmisiä, jotta he voisivat nähdä tulevan "Uuden maailmanjärjestyksen" -- Antikristuksen valtakunnan -- päivittäisissä uutisissa.

Lopulta me haluamme kuulla sinusta. Sinä voit kirjoittaa (englanniksi!) meille osoitteeseen:

Cutting Edge Ministries
11 Robert Toner Blvd., Ste 5-393
North Attleboro, MA 02763-1156

Sinä voit myös lähettää sähköpostia meille.

Tämä on Cutting Edge -työryhmän artikkeli numero 1894


Käännetty Cutting Edge -työryhmän suostumuksella.

Kääntäjä: Pasi Toivonen
patato@mantta.fi


Takaisin