Untitled Document

Billy Graham tahraa evankelistan viittansa vaihtamalla rakastavia lausuntoja bill clinton'in kanssa

Rev. Graham sanoi, että Clinton on hyvä kristitty evankelista ja että Hillaryn pitäisi "johtaa maata".  Ilmaistessaan pitkäaikaisen uskollisuutensa sekä Bill että Hillary Clintonia kohtaan, Graham osoitti sitä samaa maailmallista sydäntä, joka sai tri.Cathy Burns'in kirjoittamaan teoksen "Billy Graham: A Hidden Agenda" < http://times.hankooki.com/lpage/nation/200506/kt2005062418343811950.htm>.


 Kun Rev. Graham jatkuvasti kerskuu läheisistä suhteistaan menneiden 40 vuoden tärkeimpiin illuminaatteihin, tämä Raamatun Sana tulee mieleen ---


 "Ja kaikki, jotka tahtovat elää jumalisesti Kristuksessa Jeesuksessa, joutuvat vainottaviksi." (2.Tim. 3:12)


Uusi Maailman Järjestys on tulossa! Oletko valmis? Kun kerran ymmärrät, mikä tämä UMJ todella on  ja kuinka sitä vähitellen toteutetaan, pystyt näkemään sen etenemisen päivittäisissä uutisissa!!


Opi kuinka suojella itseäsi ja rakkaitasi!
Varustaudu niin tyrmistyttäviin näkymiin, ettet koskaan enää katsele uutisia samalla tavalla.


UUDEN MAAILMANJÄRJESTYKSEN PYHÄ MIES

Kuten tri. Cathy Burns paljastaa mestarillisessa teoksessaan "Billy Graham and His Friends: The Hidden Agenda" <http://cuttingedge.org/detail.cfm?ID=106>, että Illuminaatti päätti 1896, että kun maailma aloitti lopullisen laskunsa UMJ:een (s.o. Antikristuksen valtakuntaan), he tarvitsivat "Pyhän Miehen", joka ohjaisi uskollista seuraajakuntaa fundamentalististen kristittyjen suuren enemmistön keskuudessa.


Tämä tarkoituksella luotu "Kristitty Pyhä Mies" olisi suurin esimerkki väärästä kristillisestä johtajasta, mitä maailma koskaan on nähnyt, ainakin ennen Antikristuksen  ilmestymistä. Hän saarnaisi toistuvasti lyhyttä, melko steriiliä evankeliumin sanomaa ja massatiedotusvälineet tukisivat häntä kaikkialla maailmassa.


Tämä illuministinen "Pyhä Mies" vakuuttaisi kristittyjen valtavan enemmistön aitoudestaan. Kuitenkin hän pitäisi yllä jumalattomia suhteita kaikkein jumalattomimpien illuministijohtajien kanssa yli maailman ja vähitellen johtaisi aidot kristityt alas väärää polkua kohti Antikristuksen ilmestymistä.


Me uskomme, että Rev. Billy Graham on tämä mies. Tri. Cathy Burns pani merkille, kuinka Graham kerskaili jatkuvasti läheisillä henkilökohtaisilla suhteillaan menneiden 40 vuoden kaikkein jumalattomimpien illuministijohtajien kanssa ja hän aloitti tutkimuksensa, joka johti hänen kirjansa "Billy Graham: A Hidden Agenda" <http://cuttingedge.org/detail.cfm?ID=106> julkaisemiseen, jossa on yli 4400 alaviitettä!


On murheellista, että tri. Graham osoitti tätä samaa rakkautta suhteisiin pahojen johtajien kanssa vaihtaessaan molemminpuolisen rakkauden ja ihailun tunteellisia sanoja koskien sekä Bill että Hillary Clinton'ia, hänen "viimeisen ristiretkensä" aikana New York'issa viime viikolla. Tarkastelkaamme tätä tarinaa.


Billy Graham käsi kädessä bill clinton'in kanssa - vakuuttavat ihailevansa toisiaan

UUTISKATSAUS: "Clinton Honors Graham at Final Revival" < http://news.yahoo.com/s/ap/20050626/ap_on_re_us/billy_graham_14>, (Clinton kunnioittaa Grahamia viimeisellä ristiretkellä) Yahoo News, June 26, 2005


"NEW YORK - Kun hänen viimeinen amerikkalainen herätyskokouksensa jatkui lauantaina, entinen presidentti Clinton kohtasi hauraan Billy Graham'in lavalla osoittaen kunniaa evankelistalle kutsuen häntä 'mieheksi, jota rakastaa'. Clinton puhui lyhyesti ennen Graham'in saarnaa ja muisteli kuinka Amerikan pastorina tunnettu mies oli kieltäytynyt saarnaamasta yleisölle, jossa erirotuiset oli eristetty toisistaan Arkansas'ssa vuosikymmeniä sitten, kun tuossa valtiossa käytiin katkeraa taistelua rotuerottelun poistamiseksi kouluista. 'Olin silloin pikkupoika, enkä koskaan unohda sitä', sanoi Clinton, jonka mukana oli hänen vaimonsa senaattori Hillary Rodham Clinton. 'Siitä saakka olen rakastanut häntä. Jumala siunatkoon sinua ystävä.'"


Raamattu kuitenkin sanoo, että Jeesuksen Kristuksen lunastetuilla lapsilla ei tule olla yhtään mitään tekemistä pahuuden lasten kanssa. Kuuntele tarkasti:


"Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä? Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa? Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat?" (2.Kor. 6:14-16)


Kun Billy Graham salli presidentti Clinton'in ottaa mikrofonin ennen saarnansa alkua, hän kantoi vierasta iestä yhdessä uskottoman kanssa. Hänen ei koskaan olisi pitänyt sallia entisen presidentin puhua lähes 60000:lle läsnä olevalle ihmiselle, jotka odottivat kuulevansa Graham'in lyhyen evankeliumin sanoman. Se, että Hillary oli Billyn kanssa, vain lisää öljyä tähän tuleen! Konservatiiviset fundamentalistiset kristityt muistavat hyvin ne kahdeksan pitkää ja tuskallista vuotta, jotka kuluivat katsellessa Billin ja Hillary'n temppuilua, kun he petollisesti ajoivat uskomattominta ja antikristillisintä ohjelmaa, mitä koskaan on tullut Valkoisesta Talosta. Samaan aikaan, kun Bill harrasti seksiä harjoittelijansa Monica Lewinsky'n kanssa, Hillary ahkeroi ajaen äärimmäisen kansallista sosialistista ohjelmaansa ja valittaen "suunnatonta Oikeiston Salaliittoa".


Bill ei koskaan ole pyytänyt anteeksi Amerikan kansalta seksitemppujaan, joten voimme turvallisesti päätellä hänen edelleen olevan kadotetussa hengellisessä tilassaan.


Sovinnaisen käsityksen mukaan Rev.Billy Graham on poliittisen ja uskonnollisen kirjon aivan vastakkaisessa päässä verrattuna Bill ja Hillary Clinton'iin. Nähdessään Clinton'in tulevan puhujan paikalle, hänen olisi pitänyt estää tätä puhumasta. Jos kuitenkin uskot, että Graham, kunnioituksesta presidentin virkaa kohtaan, teki oikein salliessaan Clinton'in sanoa muutaman sanan, niin kuinka selität tri.Graham'in uskomattoman ahdistavan vastauksen?


"Graham kutsui Clinton'eita 'ihaniksi ystäviksi' ja 'suurenmoiseksi pariksi' letkauttaen, että entisen presidentin pitäisi ruveta evankelistaksi ja antaa 'vaimonsa johtaa maata'.” (Ibid.)


Yhdellä ainoalla lauseella Rev. Billy Graham --  "Maineikas Vapaamuurari" Billy Graham < http://www.cuttingedge.org/news/n1082.html> - paljasti todellisen luontonsa (Lue myös NEWS1742 < http://www.cuttingedge.org/news/n1742.cfm>). Itse asiassa hänen reaktionsa on juuri se, mitä voi odottaakin illuministien “Pyhältä Mieheltä”. Tri.Graham paljasti useita tärkeitä tosiasioita, jotka meidän täytyy ymmärtää perinpohjaisesti.


1) Kun tri.Graham sanoi, että Bill ja Hillary ovat “ihania ystäviä”, hän paljasti, että heillä on ollut läheinen suhde kauan. Sellainen suhde lyö suoraan kasvoille em. Raamatun määräystä ”sopimattomasta yhteydestä” ja ”vieraasta ikeestä” uskottoman kanssa. Koska Clinton’it ovat niin läheisesti liittyneet ”pahuuden ja laittomuuden” tekoihin, aito kristitty ei koskaan eikä milloinkaan olisi lausunut näitä sanoja.


Tämä Graham’ien ja Clinton’ien välinen suhde näyttää olevan kirjaimellisesti ”Kristuksen ja Beliarin” välistä kanssakäymistä.


Toinen johtopäätös tästä lausunnosta on, että Clinton,in presidenttiyden aikana tri.Graham piti läheisiä suhteita Billiin ja Hillaryyn. Näiden hirvittävän vaikeiden kahdeksan Clinton’in vuoden ajan Graham ja Clinton olivat ”hyviä ystäviä” ja jatkoivat ”kulkua yhdessä”. Osoitamme, että asia on näin, vähän myöhemmin tässä artikkelissa.


2) Kuinka saattoi tri.Graham kutsua Billiä ja Hillary’a “suurenmoiseksi pariksi” kun Bill avoimesti ja jatkuvasti harjoitti haureutta harjoittelijansa kanssa ja lähes tuhosi avioliittonsa? Vielä tänä päivänä lehdet kirkuvat, että Bill ja Hillary ovat eron partaalla. Kuinka surullista onkaan, että kristitty evankelista voi hyväksyä sellaisen parin.


3) Kun tri.Graham sanoi, että Bill Clinton’in “pitäisi ruveta evankelistaksi”, hän teki suuren vahingon aidolle kristilliselle seurakunnalle! Kuinka hän uskaltaa julistaa, että seksuaalinen heittiö, jumalaton Bill Clinton olisi muka hyvä evankelista? Ensimmäinen edellytys evankelistalle on, että hän on pelastettu, kun taas toinen edellytys on, että hän on Pyhän Hengen kutsuma tuohon virkaan. Clinton ei täytä kumpaakaan edellytystä lennellessään ympäri maapalloa Illuminaatin tehtävissä, kun mahdollisesti odottaa tilaisuuttaan päästäkseen seuraavaksi YK:n pääsihteeriksi. Jokainen, joka on lukenut artikkeleitamme pitempään, ymmärtää, että YK perustettiin globaalina hallintona, jonka Antikristus tulee perimään, kun hän kerran nousee.


4) Kuinka saattoi Rev.Graham edes vihjata, että Hillary Clinton’ista pitäisi tulla USA:n presidentti? Hän on niin antikristillinen politiikassaan, käytöksessään ja puheissaan, ettei kukaan ajatteleva, Raamattuun uskova kristitty koskaan haluaisi hänestä presidenttiä. Muista, mitä Bill Clinton uskalsi sanoa heti katastrofinsa ”Waco” jälkeen. Hän sanoi: ”Ehkä täytyy tarkkailla jokaista, joka kirjaimellisesti uskoo Ilmestyskirjaan”.


Koska tämä ajatusten vaihto on paljastanut, että Billy Graham ja Bill Clinton käyvät yksimielisinä (Aamos 3:3), niin tarkoittaako tämä, että Graham ei usko kirjaimellisesti Ilmestyskirjaan? Emme ole koskaan kuulleet tri.Graham’in kantaa tässä asiassa, mutta saattaisimme yllättyä, jos tietäisimme totuuden.


Tämän uutisartikkelin viimeinen osa paljastaa, että monet kristityt on täydellisesti petetty Billy Graham’in todellisen luonnon suhteen. Tämä henkilö oli ristiretkessä ja kuunteli tätä uskomatonta ajatusten vaihtoa Billyn ja Billin välillä. Kuuntele ja itke.


"Marie St. Louis, 34, joka tuli tapahtumaan tunteja aikaisemmin lauantaina ystävien ja perheen kanssa New York’in kirkostaan, kutsui kokoussarjaa “katkeransuloiseksi”, koska se oli Graham’in viimeinen Yhdysvalloissa. ’Se on surullista, koska hän on sellainen legenda. Kun ajattelee Billy Graham’ia, ajattelee monia ominaisuuksia, joita kristityssä tulisi olla’,” St. Louis sanoi. (Ibid.)


Kuuntele, mitä tri.Cathy Burns paljastaa Clinton’in ja Graham’in suhteesta teoksessaan "Billy Graham: A Hidden Agenda" <http://cuttingedge.org/detail.cfm?ID=106>


Tulet huomaamaan, että tämä letkautus Bill Clintonin rupeamisesta evankelistaksi ei syntynyt paikan päällä viime viikon ristiretkellä.


“Esim. TV-ohjelmassa Larry King Live, Graham sanoi, että vaikka on ollut ystävä Bill Clintonin kanssa vuosia, hän ei ole nostanut, eikä tule nostamaan esiin kysymyksiä homoseksuaalisuudesta tai abortista. Jos hän sen tekisi, häntä ei kutsuttaisi enää Valkoiseen Taloon  … Hiljaisuus tämän kaltaisessa asiassa on kyllin paha, mutta U.S. News and World Report’in haastattelussa 3.5.1993 hän sanoi Clinton’ista: ’Olen hyvin vaikutettu hänen karismastaan ja joistakin asioista, joihin hän uskoo. Jos hän valitsisi politiikan asemesta saarnata evankeliumia, hänestä tulisi suuri evankelista’.”


Vielä toukokuussa 1993 harvat kristittyjen leirissä olivat hämmentyneitä ajatuksesta, että Bill Clinton oli kristitty. Olimme tulleet tuntemaan tarpeeksi hänen likaista seksuaalista menneisyyttään Arkansas’n kuvernöörinä tietääksemme, että Clinton EI OLE kristitty ja kun Clinton johti Waco’n verilöylyä, se opetti meille kaiken, mitä meidän tarvitsi tietää hänen kauhistuttavasta murhaajan luonnostaan ja voiko kukaan unohtaa, että ensimmäisenä päivänään presidenttinä Clinton julisti ”Älä kysy, älä kerro” -politiikan armeijaan, joka salli homojen palvella asevoimissa?


Presidentti Clinton'in pahat hedelmät olivat ilmeisiä toukokuussa 1993, mutta se ei estänyt Rev.Billy Graham’ia suosittelemasta Bill Clinton’ia evankelistaksi!


Kuitenkaan tri.Graham ei ollut vielä päässyt loppuun Bill Clinton'in vauhdittamisessa tuossa toukokuun 1993 haastattelussa.


“Raamatullisesta näkökulmasta meitä pitäisi johtaa hyvyyden ja vanhurskauden suuntaan, pois rikoksesta ja moraalittomuudesta kohti puutteessa olevaa lähimmäistä. Minua rohkaisee se painotus, jonka presidentti Clinton ja Hillary panevat tähän.” (Ibid.)


Ihmettelen tiesikö tri.Graham Bill siitä seksuaalisesta uskottomuudesta, jonka harjoittamista hän jatkoi tuoden mukanaan Valkoiseen Taloon sen seksuaalisen saalistajan luonnon, jota hän jatkuvasti osoitti Arkansas’n kuvernöörinä. ("Cover Up: The Art and Science of Political Deception", by David M. Bresnahan, 1998)


Sitten tri.Burns lainaa Billy Graham’ia, kun hän puolustaa Bill Clinton’in haureutta, varsinkin hänen suuseksiään Valkoisessa Talossa Monica Lewinsky’n kanssa.


"Graham sanoi myös antavansa hänelle anteeksi hänen seksuaaliset väärinkäytöksensä. ’Annan hänelle anteeksi. Koska tunnen ihmisluonnon heikkouden ja tiedän, kuinka se on vaikeaa, varsinkin hänen kaltaiselleen voimakkaalle nuorelle miehelle; hänhän on sellainen voimakas persoonallisuus. Luulenpa, että naiset ovat aivan hulluina häneen’.” (Ibid., p. 7)


Muistan erittäin hyvin tämän Graham’in lausunnon ja tunsin silloin heti vatsanväänteitä. Vasta silloin aloin ymmärtää Graham’in arvoitusta.


Kuuntele nyt, kun tri.Burns paljastaa lisää hölynpölyä tri.Graham’ista presidentti Clinton’in suhteen.


“Omaelämäkerrassaan 'Just As I Am', Graham mainitsee, että hän oli presidentti Clinton’in kanssa 1.5.1996. Hän kirjoittaa: ’Se oli lämpimän kumppanuuden aikaa miehen kanssa, joka ei aina ole voittanut kanssakristittyjensä hyväksyntää, mutta jolla on sydämessään halu palvella Jumalaa ja tehdä Hänen tahtonsa’.” (Ibid)


Eikö tämä ole aivan uskomatonta hölynpölyä? Juuri siihen aikaan kun presidentti pelehti naisten kanssa Valkoisessa Talossa ja sen ulkopuolella, Billy Graham kutsui häntä ”kanssakristityksi”, joka yritti tehdä Jumalan tahtoa! Myöhemmin lounaalla 500 uutistoimittajalle heidän vuosikokouksessaan Washington’issa Graham sanoi, että presidentin yksityiselämä ja luonne ovat toisistaan erillään (irrelevant). Tuolla lounaalla Graham korotti Clinton’ia Jumalan miehenä ja sanoi: ’Uskon, että Bill on polvistunut monesti ja pyytänyt Jumalaa auttamaan häntä’. (Ibid)


Tämä kuulostaa epäilyttävän samankaltaiselta kuin se, että tänä päivänä monet evankeliset johtajat kertovat kannattajilleen, että presidentti Bush rukoilee ja lukee Raamattua joka päivä!


Tri.Burns esittää parhaan johtopäätöksen koko asiasta, joten kuunnelkaamme:


“Kun ihmiset katsovat jonkun Clinton’in kaltaisen (joka on seksuaalisesti perverssi, homojen asiaa ajava, aborttia puolustava) olevan kristitty, niin meillä on hyvin paha hengellinen ongelma! Kun joku Graham’in asemassa tekee näin, me olemme vielä perusteellisemmin pulassa, koska monet tuhannet katsovat ylöspäin Graham’iin hengellisenä neuvonantajana ja Jumalan miehenä.” (Ibid)


Rev.Billy Graham on johtanut Amerikkalaiset kristityt pahasti harhaan (suomalaiset vielä pahemmin, suom.huom.), koska useimmat heistä tietävät Graham’ista vain hänen hänen huolella valmistetuista, yksinkertaisista evankeliumin sanomistaan, joita he ovat kuulleet ja nähneet TV:ssä jonkin ristiretken aikana. Juuri kukaan ei ota aikaa tutkiakseen, mitä muuta tri.Graham sanoo ristiretken ulkopuolella tai kenen kanssa hän on kumppanuudessa, tai mitä hän tekee maailmanlaajuisesti. Kun vain ottaa aikaa tehdä vähänkin normaalia journalistista tutkimustyötä, niin aivan erilainen kuva tri.Graham’ista tulee esiin.


 Mr.Graham on toteuttanut illuministien “Pyhän Miehen” roolin erittäin hyvin maailmanhistorian kaikkein kriittisimmällä hetkellä, kun tapahtumat ovat huipentumassa kohti lopullisten synnytyskipujen sotaa, joka todella tulee tuomaan Antikristuksen maailman näyttämölle - perustamaan Uutta Maailman Järjestystään.


Kun puhutaan UMJ:stä, niin voiko kukaan unohtaa, että Billy Graham kokoontui tunnollisesti Valkoiseen Taloon alkuvuodesta 1991 juuri ennen kuin aloitimme hyökkäyksen Irakia vastaan Kuwaitin vapauttamiseksi? Rukoiltuaan Skull & Bones Bush-vanhemman <http://www.cuttingedge.org/detail.cfm?ID=640> kanssa, tri Graham ilmaisi lehdistölle toiveen, että tämä sota tuottaisi paremman maailman, ”Uuden Maailman Järjestyksen”.


Tästä hetkestä eteenpäin minulla ei ole ollut mitään harhakuvitelmia, mitä tulee “Maineikkaan Vapaamuurarin”, Billy Grahamin, todelliseen luontoon.

Toisten kristittyjen reaktioita

Aidosti pelastuneiden kristittyjen reaktioita ei tarvinnut kauan odottaa.


UUTISKATSAUS: "Bill ja Hillary Clinton käyttävät Billy Grahamia politiikassa <http://www.dakotavoice.com/200506/20050626_1.asp>:  Jotkut pettyneitä, että Graham on liian ystävällinen moraalisesti konkurssikypsille", Dakota Voice, June 26, 2005


”Kansallisen pappien neuvoston presidentti Rev.Rob Schenck käveli ulos ja hylkäsi roolimallinsa Billy Grahamin sen jälkeen, kun evankelista luovutti mikrofonin Bill Clinton’ille hänen New Yorkin ristiretkensä kolmantena iltana ja sitten antoi verhotun hyväksynnän senaattori Hillary Clinton’ille, joka istui läheisyydessä lavalla. Rev.Shenck on pitänyt Billy Graham’ia roolimallinaan yli 25 vuotta. Juuri siksi Capitol Hill’in saarnamies matkusti Washington DC:stä New Yorkiin tänä viikonloppuna todistamaan sairastavan evankelistan viimeistä ristiretkeä. Mutta nähtyään Clinton’ien käyttävän hyödyksi ikääntyvää Graham’ia, hän ei voinut jäädä kuulemaan hänen saarnaansa.


“ ‘Olin tyrmistynyt ja kauhuissani’, sanoi Schenck, joka lähti Flushing Meadows Park’ista, kun Graham vielä kiitteli Clinton’eita. ’Tämä oli harkittu, ovela, puhtaasti poliittinen siirto Clinton’eilta jakaa evankelisten äänet ja varmistaa Hillary’lle voitto 08:ssa, sanoi Schenck Evangelical Church Alliance’n saarnamies ja valittujen virkamiesten esimies (missionary to elected officials).


Tämä on kyllä voinut olla "ovela, laskettu" siirto parantaa Bill ja Hillary Clinton'in kuvaa, mutta se rentous, jolla Bill Clinton tuli puhujan paikalle ja positiiviset tervetuliaissanat tri.Graham'ilta vahvasti viittaavat siihen, että koko episodi oli edeltä suunniteltu. Ei kukaan toimisi sellaisen suuren tapahtuman aikana siten, että saattaisi Rev.Graham'in kaltaisen julkisuuden henkilön hämmentävään tilanteeseen. Sitä paitsi Bill Clinton'in oli täytynyt tietää, että hän tulisi saamaan myönteisen reaktion, koska mahdollinen vaurio hänen ja Hillary'n poliittiselle uralle, jos Graham olisi ollut kauhean negatiivinen, olisi ollut liian suuri riski Clinton'in kaltaiselle mestaripolitiikolle.


Ei, vaan jokainen arvostelukykyinen henkilö näkee tässä tapahtumassa taustalla harkitun suunnitelman -- jopa käsikirjoituksen.


Rev. Schenck hermostui tästä kaikesta liikaa ja käveli ulos, kun Graham ja Clinton halailivat sanallisesti.


Lopuksi Rev.Schenck kertoo vielä yhden syyn ottaa etäisyyttä Billy Graham'iin. Kuuntele:


"Schenck on Billy Graham'in pitkäaikainen ihailija, mutta kun pian eroava evankelista ilmoitti NBC:n Katie Couric'ille äskettäisessä haastattelussa olevansa elinikäinen demokraatti, se vei muutamia pisteitä tuosta ihailusta. 'Olen pettynyt, että minun 25-vuotinen roolimallini säilyttää jäsenyytensä puolueessa, joka ajaa aborttia ja homoliittoja', sanoi herra Schenck." (Ibid)


Rev. Schenck'illä on periaatteensa, joiden mukaan hän toimii ja me onnittelemme häntä hänen rohkeasta asenteestaan. Tämä on kuitenkin se Billy Graham, josta olemme varoittaneet toukokuusta 1997 lähtien, kun huomasimme, että Rev.Graham oli mainittu kahdella vapaamuurarien verkkosivulla "Maineikkaana Vapaamuurarina" < http://www.cuttingedge.org/news/n1082.html>. Ennen kuin julkaisimme ensimmäisen artikkelimme tästä aiheesta, tulostimme koko jakson, jossa Billy Graham oli listattu "Maineikkaana Vapaamuurarina" <http://www.cuttingedge.org/news/n1082.html>; lähetämme pyydettäessä kopion tästä tulosteesta, jos lähetät pyyntösi osoitteeseen: Cutting Edge Ministries, 100 Old Cherokee Road, Suite F-1, Lexington, SC 29072.

Luettelo aikaisemmista varoituksistamme koskien Billy Graham'ia

Toistamme vielä: Tämä surullinen tapaus on vain todellisen Billy Graham'in ulkoinen ilmeneminen ja me olemme varoittaneet hänestä jo monia vuosia. Hän on ainutlaatuisella tavalla laskenut suojakilpeään, niin että voit nähdä hänen sydämeensä.


Seuraavassa on luettelo muista artikkeleistamme, joissa varoitamme sinua todellisesta Billy Graham'ista.


NEWS1742 <http://www.cuttingedge.org/news/n1742.cfm> -- "VAPAAMUURARIT OSOITTAVAT KUNNIAA BILLY GRAHAM'ILLE SUURENA YSTÄVÄNÄ!"


NEWS1082 <http://www.cuttingedge.org/news/n1082.html> -- "KAKSI TÄRKEÄÄ VAPAAMMURARIEN VERKKOSIVUA RAPORTOIVAT, ETTÄ REVEREND BILLY GRAHAM ON 'MAINEIKAS VAPAAMUURARI'"


NEWS1083 <http://www.cuttingedge.org/news/n1083.html> -- "KOSKA MONIEN KIRKKOJEN PASTOREIDEN RAPORTOIDAAN OLEVAN VAPAAMUURAREITA, NIIN MITÄ UMJ:EN SEURAUKSIA SILLÄ VOISI OLLA?"


NEWS1098  <http://www.cuttingedge.org/news/n1098.html>-- "GRAHAM'IN JÄRJESTÖ KIELTÄÄ HÄNEN OLEVAN VAPAAMUURARI!!"


NEWS1141 <http://www.cuttingedge.org/news/n1141.cfm> -- "BILLY GRAHAM SANOO ROBERT SCHULLER'ILLE USKOVANSA, ETTÄ IHMISET VOIVAT PELASTUA ILMAN JEESUSTA KRISTUSTA!"


NEWS1355 <http://www.cuttingedge.org/news/n1355.cfm> -- "KOHTAA TODELLINEN REVEREND BILLY GRAHAM -- HÄN EI OLE SE PERSOONA, JONKA LUULIT TUNTEVASI!"


NEWS1402 <http://www.cuttingedge.org/news/n1402.cfm> -- "ANNE GRAHAM LOTZ TUO SANOMAN 'VUOSITUHANNEN USKONTOJEN KOKOUKSELLE NEW YORKISSA  -- SANOMAN SANOTAAN OLEVAN HÄNEN ISÄLTÄÄN, REVEREND BILLY GRAHAM'ILTA!" Tämä kokous oli osa pakanallista suunnitelmaa pitää konferenssi, joka synnyttää UMJ:en -- Antikristuksen valtakunnan.


Kuten näet, me olemme varoittaneet tri.Billy Graham'ista nyt jo niin monia vuosia. Tämä tapaus osoittaa juuri sen totuuden, jota olemme opettaneet. Jeesus varoittaa Matt.24:24 Väärien Profeettojen vertaansa vailla olevalta hengelliseltä petokselta lopun aikana. Billy Graham on palvellut Illuminaattia erinomaisesti heidän "Pyhänä Miehenään"  ja sutena lammasten vaatteissa menneiden kuuden vuosikymmenen ajan.


Me toivomme ja rukoilemme, että edes tämä viimeinen kauhistuttava tapaus avaisi monen silmät näkemään totuuden Billy Graham'ista.


Kun tämän kaltainen hengellinen petos saa vallan, niin voiko kukaan epäillä, että elämme todella Ajan Lopussa?


Oletko hengellisesti valmis? Onko perheesi? Suojeletko oikein ja riittävästi rakkaitasi? Tässä on tämän palvelun tarkoitus; ensin saada sinut ymmärtämään vaara ja sitten auttaa sinua kehittämään strategioita varoittaa ja suojella rakkaitasi. Kun olet saanut perinpohjaisen harjoituksen, voit myös käyttää tietoasi välineenä avaamaan keskustelun pelastumattoman henkilön kanssa. Itse olen voinut käyttää sitä monesti ja olen nähnyt sen tuloksena ihmisten tulevan Jeesuksen Kristuksen luokse. Nämä vaaralliset ajat ovat aikaa, jolloin voimme saavuttaa monia sieluja Jeesukselle Kristukselle ikuisuutta varten.


Jos jo olet vastaanottanut Jeesuksen henkilökohtaisena Vapahtajanasi, mutta olet ollut penseä hengellisessä vaelluksessasi Hänen kanssaan, sinun on välittömästi pyydettävä Häneltä anteeksiantoa ja uudistusta. Hän antaa sinulle heti anteeksi ja täyttää sydämesi Pyhän Hengen ilolla. Sitten sinun on aloitettava päivittäinen vaellus rukouksessa ja henkilökohtaisessa Sanan tutkimisessa.


Jos et ole koskaan vastaanottanut Jeesusta pelastajana, mutta olet tullut näkemään Hänen todellisuutensa ja lähestyvän Ajan Lopun ja tahdot vastaanottaa Hänen ILMAISEN iankaikkisen elämän lahjansa, sinä voit myös tehdä niin nyt kotisi rauhassa. Kun hyväksyt Hänet Vapahtajana, olet hengellisesti uudesti syntynyt ja olet yhtä varma taivaasta kuin jos olisit jo siellä. Silloin voit levätä varmana siitä, että Antikristuksen Valtakunta ei kosketa sinua hengellisesti.


Jos haluat tulla uudestisyntyneeksi, siirry Pelastuksen sivullemme nyt. Toivomme, että olet tullut siunatuksi tämän palvelun kautta, joka pyrkii kasvattamaan ja varoittamaan ihmisiä, jotta he voisivat nähdä tulevan Uuden Maailman Järjestyksen - Antikristuksen Valtakunnan - jokapäiväisissä uutisissaan.


Lopuksi, olisi mukavaa kuulla teistä. Voitte kirjoittaa meille osoitteeseen:

Cutting Edge Ministries
11 Robert Toner Blvd., Ste 5-393
North Attleboro, MA 02763-1156



Takaisin