Jeesuksen hautakammion ja luiden löydöstä johtuva opetus on leviämässä kiistattomana läpi koko maailman

Alaotsikko: Kuten me varoitimme uutisessa 2192, Askel #4, "Järkyttävän aiheen kertaus" tapahtuu jokaisella massamedian kanavalla, toistot jotka eivät ilmaise kritiikkiä toteamalla että tämä "löytö" ei voi olla totta. Pohdi näitä otsikoita:

1) "Kuinka ylösnousemus todella tapahtui"

2) "DNA-testit todistavat Hänen (Jeesuksen) yhteyden Torinon käärinliinoihin"

3) "Paljon, paljon enemmän kaikkien aikojen suurenmoisimmasta arkeologisesta löydöstä!

4) Löytö tukee Da Vinci Koodi -väitettä! Tämä opetus on vakavaa ja sen tarkoitus on valmistaa tietä antikristukselle!

Uusi Maailman Järjestys on tulossa! Oletko valmis? Kun kerran ymmärrät, mikä tämä UMJ todella on, ja kuinka sitä vähitellen toteutetaan, pystyt näkemään sen etenemisen päivittäisissä uutisissa!!

Opi kuinka suojella itseäsi ja rakkaitasi!

Varustaudu niin tyrmistyttäviin näkymiin, ettet koskaan enää katsele uutisia samalla tavalla.

OLET NYT TERÄNSUULLA

Copyright © 2007 Cutting Edge Ministries. All rights reserved.

Kuten me totesimme uutisessa 2192, todellinen vaara tässä valheväittämässä, jota esittää Hollywood -ohjaaja James Cameron (33. asteen vapaamuurari) jonka mukaan Jeesuksen ruumis on löydetty, oli että tätä valhetta toistettaisiin lukemattomia kertoja sen jälkeen kun alkuperäinen tarina oli murskattu. Näissä "jälkimaininkien" tarinoissa, vain kiistelty puheenaihe esitettäisiin, ja sitä esitettäisiin tosiasiana, ei olettamuksena.

Lisäksi mitään vastakkaista näkemystä ei tulla esittämään näinä lukemattomina kertoina kun kiistanalaista näkemystä esitetään jonkin muotoisen massamedian kautta - täysin vastakohtana alkuperäiselle murskaten tarinan. Ensimmäiseksi tarinan murtamisen aikana, vastakkaisia näkökantoja lukuisilta muilta asiantuntijoilta tarjottiin, saattaen lukijan ja/tai kuuntelijan valppaaksi että tämä kiehtova uusi "löytö" ei kaikesta huolimatta saattaisikaan olla totta.

Me totesimme että tämä "jälkimaininkien" skenaario etenisi salakavalan, melkein näkymättömän asenteita muokkaavan opetusohjelman mukaan joka tunnetaan "Kuuden askeleen asenteenmuokkaus -ohjelmana".

Kuten nyt näet, "Jeesuksen luut" -tarinan esitys on laajalti levinnyt kritiikittömästi.

Suomentajan kommentti: Ei nyt aivan kritiikittömästi, sillä kristittyjen ohella monet tiedeyhteisöt eri puolella maailmaa ovat tuominneet dokumentin siinä olevien oletusten ja hataran todistusaineiston perusteella. Esim. vähän ennen pääsiäistä Suomen TV-Nelosella esitetyn dokumentin arvostelu Hesarin sivuilla oli jyrkkää, jossa tuomittiin dokumentti huuhaana (otsikkona: Taas yksi Jeesus-salaliitto).

Ennen kuin menemme näiden artikkelien sisältöön, ole hyvä ja merkitse muistiin alaotsikot, joista jokainen suoraan haastaa joitakin kristinuskon oppeja:

1) "Kuinka ylösnousemus todella tapahtui"

Tämä lausunto edellyttää että tämä artikkeli aikoo esitellä toisenlaista ylösnousemusta - mitä se todella tekeekin! Avainsana on "todella". Tämä yksi sana heittää epäilyksen henkilön mieleen joka ei ole vankka uskova. Luokittelemalla tämä kiistelty löytö kategoriaan "kaikkien aikojen suurenmoisin löytö", tämä artikkeli myöntää suuren oikeutuksen tälle niin kutsutulle löydölle.

2) "DNA-testit todistavat Hänen (Jeesuksen) yhteyden Torinon käärinliinoihin"

"Jeesuksen haudan" alkuperäisen esityksen aikana, kukaan ei tosiasiallisesti sanonut että DNA -testit ratkaisevasti todistivat jotakin, siten James Cameronin ja muiden asiantuntijoiden täytyi olla paljon varovaisempia koska he väistelivät luoteja yhtälailla taitavilta asiantuntijoilta jotka olivat heittämässä kylmää vettä jokaisen yksityiskohdan päälle.

Kuitenkin, koska tämä artikkeli ei kirjoita mitään negatiivista raporttia, sen kirjoittajat ovat vapaita esittämään aineistoa niin rohkeasti kuin he haluavat, ja jonka he tekevät hyvin voimakkaasti. Jos henkilö uskoo että Jeesuksen DNA löydettiin siitä ossuaari-arkusta, ja että se täsmää Torinon käärinliinan DNA:han, tuo henkilö todennäköisesti uskoo tähän tarinaan.

Tuo henkilö todennäköisesti menettää uskonsa Jeesukseen Kristukseen, erityisesti ne henkilöt joilla oli vähän uskoa, tai heikko usko alkujaan.

3) "Paljon, paljon enemmän kaikkien aikojen suurenmoisimmasta arkeologisesta löydöstä!

4) Löytö tukee Da Vinci Koodi -väitettä!

Tämä on kovaa-iskevä väite, ja saattaa olla tämän koko farssin ydintarkoitus. Sillä aikaa kun yli 60 miljoonaa ihmistä lukee Dan Brownin kiistanalaista kirjaa, useimmat ihmiset uskovat että se on vain fiktiota. Mielenkiintoinen fiktio, mutta fiktio kaikesta huolimatta. Kuitenkin, jos tämä fiktio voidaan vihkiä merkittävän arkeologisen löydön kanssa, sitten sadat miljoonat ihmiset ympäri maailman löytävät syyn uskoa Da Vinci Koodin valheeseen.

Muista, antikristus ei voi nousta ennen kuin merkittävä osuus maailman ihmisistä uskoo Da Vinci Koodin valheeseen. Me tuomme tämän tosiasian esille voimakkaasti meidän arkistoidussa Headline-uutisartikkelissamme, uutisessa 2123, "DA VINCI KOODI" -ELOKUVA MURTAUTUMASSA TOUKOKUUN 17.  - 25. PÄIVÄNÄ LÄPI KOKO MAAILMAN - ELOKUVA ON VARMA MERKKI "VAPAAMUURARIKRISTUKSEN" ILMESTYMISESTÄ - Elleivät ihmiset usko valhetta jota opetetaan Da Vinci Koodin kautta, he eivät usko "vapaamuurarikristusta" kun hän nousee! Matteuksen evankeliumi, luku 1, on Raamatussa juuri siksi että Messiaan täytyy todistaa hänen syntyperänsä polveutuvan kuningas Daavidista - Da Vinci Koodi tekee tämän vapaamuurarikristuksen takia."

Nyt salli meidän tutkistella koko artikkelia; valmistaudu joihinkin kammottaviin valheisiin joita kerrotaan Jeesuksesta.

UUTISKATSAUS: "Järkyttäviä salaisuuksia Jeesuksen perhehaudasta", Sun -lehti, sivut 21-24, 26.3.2007

"Löytö koskien hautaa joka saattaa sisältää Jeesuksen Kristuksen ja Hänen perheensä maalliset jäännökset on jakanut kristittyjen yhteisön kahtia. Arkeologit löysivät hautakammion rakennustyömaalta Jerusalemin esikaupunkialueella vuonna 1980. He luetteloivat maanalaisen hautauspaikan sisällön - 10 ossuaaria, tai 'luuarkkua', kunkin sisältäessä luurankojen jäännöksiä - ja varastoivat ne museoihin. Itse luut luovutettiin välittömästi Israelin viranomaisille tullakseen pikaisesti uudelleenhaudatuiksi, juutalaisen lain mukaisesti."

"Ajan mittaan, tiedemiehet totesivat että kuudessa ossuaarissa oli nimet jotka olivat syöpyneet niihin: Jeesus, Joosefin poika; Maria; Mariamene (Maria Magdaleena?); Matteus; Juudas (mahdollisesti 'Juuda' koska aika on osittain hämärtänyt viimeistä kirjainta), Jeesuksen poika; ja Joose, muunnos nimestä Joosef ... enemmän kuin 20 vuotta myöhemmin, tutkiva journalisti Simcha Jacobovici tuli siihen johtopäätökseen että ei ollut mikään sattuma että nämä nimet - nuo jotka olivat avainhahmoja Jeesuksen dramaattisessa elämässä ja kuolemassa - olivat löydetyt samasta hautapaikasta ja kaikki päivätty ensimmäiselle vuosisadalle."

"Hän sai avukseen tilastotieteilijöitä, arkeologeja, historioitsijoita, teologeja, DNA -analyytikkoja, kielitieteilijöitä, rikostutkijan ja elokuvaohjaaja James Cameronin ..."

Koska ensimmäinen askel kuusiportaisessa asenteenmuokkaus -suunnitelmassa vaatii arvostettua asiantuntijaa puhumassa arvostetulta foorumilta, josta hän toimittaa kiistanalaista puheenaihetta, oli välttämätöntä sopia tällaisesta ARVOSTETTUJEN ASIANTUNTIJOIDEN kokoonpanosta.

Enemmistö arvostelukyvyttömistä maailman ihmisistä katsoo tätä asiantuntijoiden listaa ja välittömästi panee suuren uskonsa paneelin johtopäätöksiin, ja kirjaan ja dokumenttiin jonka James Cameron tuotti. Nämä ihmiset eivät koskaan pysähdy ajattelemaan että, ehkäpä juuri, nämä keskustelun osanottajat olivat salaisen yhteisön jäseniä joilla on yhteinen kätketty agenda. Me tiedämme että James Cameron on 33. asteen vapaamuurari, joten on mahdollista että tätä asiantuntijoiden paneelia samanaikaisesti kyllästetään samanlaisen hiljaisen agendan kanssa.

Nyt, salli meidän palata tähän Sun -lehden artikkeliin:

”Heidän raporttinsa, joka on tehty TV -dokumentiksi, saattoi maailman tolaltaan: hautakammio piti sisällään Jeesuksen, Hänen äitinsä Marian, Hänen maallisen isänsä Joosefin ja Maria Magdaleenan ruumiit sekä - kaikkein järkyttävintä - Hänen poikansa Juudaksen ruumiin, joka kuoli neljän vuoden ikäisenä, kuten todistusaineisto osoittaa … vaikka luurangot poistettiin ossuaareista ja uudelleenhaudattiin, siellä oli tarpeeksi DNA:ta jäljellä arkkujen sisällä vahvistamaan että ossuaari joka oli varustettu nimilapulla ’Jeesus’ ei yhdistynyt veren kautta toiseen jonka jäännökset olivat suljetut arkussa joka oli varustettu nimilapulla ’Mariamene’ (Maria Magdaleena?) ... ”

Myöhempänä, tämä artikkeli palaa aiheeseen joka koskee DNA -testausta.

”Yksi lisäseikka jää tutkimatta yksityiskohtaisemmin, Zeitz sanoo. ’Minulla on luotettavaa tietoa siitä että alustavat DNA -testit osoittavat että ruumis joka haudattiin ’Jeesus’ -ossuaariin, ja ruumis joka on kääritty Torinon käärinliinoihin, olivat yksi ja sama ruumis’, hän selittää. ’Tämä tarkoittaa sitä, että luuranko, joka on kerran haudattu tuossa arkussa, täytyy löytää ja verrata kuvaan joka on käärinliinassa. Jos ne täsmäävät korkeuden suhteen ja muissa fyysisissä ulottuvuuksissa, niin se olisi lopullinen todiste siitä että Jacobovicin hämmästyttävä teoria on oikea.”

Minun isälläni oli tapana sanoa, ”Kuvat eivät valehtele, mutta valehtelijat kuvittelevat”.

Tämä hitunen kansan viisautta kuvaa täsmälleen tätä valehtelevaa skenaariota! Vuosisatojen ajan ihmiset ovat yrittäneet todistaa että Jeesus ei kuollut, että Hän pääsi ulos haudasta, meni kylään, avioitui Maria Magdaleenan kanssa, ja sai lapsia. Mutta, kukaan ei koskaan voisi todistaa sitä, jopa nuo ristin viholliset jotka elivät tuona aikakautena. Jos Jeesuksen ruumis koskaan olisi esitetty, kristinusko olisi kuollut sydämenlyönnissä!

Mitä ammattimaisin roomalainen hallitus olisi voinut murskata kristinuskon jos heille olisi esitetty parhaimmisto erikoisjoukkoja jotka olivat vartioimassa Jeesuksen hautaa, ja nämä miehet olisivat kertoneet maailmalle että heidät lahjottiin päästämään Jeesus ulos haudasta. Usko ylösnousseeseen Jeesukseen antoi tarmoa varhaiselle kristilliselle kirkolle, mutta jos joku olisi kyennyt näyttämään kuolleen ruumiin, he olisivat saaneet suunnattoman voiton, voiton jota he turhaan tavoittelivat seuraavan 300 vuoden kuohunnan ja verenvuodatuksen aikana.

Nyt, me näemme nykypäivän valehtelijoiden yrittävän tuhota ihmisten uskon Jeesukseen Kristukseen.

Salli meidän nyt mennä taaksepäin Sun -lehteemme koskien uusia pommivalheita.

Tämä ensimmäinen artikkeli yrittää vakuuttaa ihmiset että tämän hautakammion löytö tosiasiassa ennustettiin Raamatussa.

UUTISKATSAUS: ”Hautaihme ennustettu Raamatussa”, Sun -lehti, sivu 22, 26.3.2007

”Evankeliumeissa, Jeesuksen uskollisin opetuslapsi Pietari kielsi Vapahtajan kolmesti kun Kristus oli runneltavana ennen Hänen ristiinnaulitsemistaan. Yksi ensimmäisistä arkeologeista, joka oli tapahtumapaikalla sen jälkeen kun rakennusmiehet löysivät hautakammion Jerusalemin esikaupunkialueelta vuonna 1980, kiisti muistavansa tapauksen - kolmesti.  Merkittävä katolinen teologi, isä Jerome McGuire, kieltäytyy uskomasta että tämä on sattumaa … ’Minä ajattelen että jumalallisesti inspiroidut evankeliumien kirjoittajat tiesivät että tämä hautakammio löydettäisiin ja jättivät johtolangaksi Pietarin kolminkertaisen Kristuksen kieltämisen’, McGuire sanoo.”

Mitä hölynpölyä! Kun minä luin tämän artikkelin, minä olin järkyttynyt kehnosta ”Raamatun profetian toteutumisen” luonteesta joka tässä selostettiin.

Toiseksi, jos opetuslapset tiesivät että tämä hautakammio oli olemassa, ja uskoivat että se löydettäisiin aikojen lopulla, he olisivat tienneet että he palvelivat kuollutta Kristusta, pelkkää avutonta ja voimatonta miestä, ja että kristinuskon koko valtava rakennus oli räikeä huijaus. Koska kukaan ihminen ei koskaan kestä kidutusta ja sietämätöntä tuskaa valheen vuoksi, nämä opetuslapset olisivat hylänneet kristillisen uskon jo hyvin aikaisessa vaiheessa. Mutta heidän päättäväinen lujuutensa kaikkein brutaalimman kidutuksen edessä joka on yleisesti tunnustettu jopa tänä päivänä, on aivan varma todiste siitä että nämä miehet ehdottomasti uskoivat Jeesuksen ylösnousemukseen.

Ja, miksi heidän pitäisi uskoa johonkin muuhun? He olivat todistamassa kun sadanpäämiehen keihäs taitavasti puhkaisi Jeesuksen sydämen Hänen kylkensä lävitse, ja sitten he näkivät ylösnousseen Vapahtajan kolme päivää myöhemmin, esiintymisen joka huipentui Hänen taivaaseenastumiseensa siitä 40 päivää myöhemmin. He tiesivät että Hän oli elossa. Siksi, roomalaiskatolinen ”merkittävä teologi” yksinkertaisesti valehtelee jesuiittahampaidensa lävitse!

Me olemme maininneet monta kertaa että antikristus ei voi nousta ennen kuin enemmistö ihmisistä uskoo Da Vinci koodin valheeseen (uutinen 2123, "DA VINCI KOODI" -ELOKUVA MURTAUTUMASSA TOUKOKUUN 17.  - 25. PÄIVÄNÄ LÄPI KOKO MAAILMAN - ELOKUVA ON VARMA MERKKI "VAPAAMUURARIKRISTUKSEN" ILMESTYMISESTÄ - Elleivät ihmiset usko valhetta jota opetetaan Da Vinci Koodin kautta, he eivät usko "vapaamuurarikristusta" kun hän nousee! Matteuksen evankeliumi, luku 1, on Raamatussa juuri siksi että Messiaan täytyy todistaa hänen syntyperänsä polveutuvan kuningas Daavidista - Da Vinci Koodi tekee tämän vapaamuurarikristuksen takia.")

Tämä seuraava artikkeli tunnistaa sidoksen tämän ällistyttävän valheen ja Da Vinci Koodin välillä.

UUTISKATSAUS: ”Löytö tukee Da Vinci Koodi -väitettä, Sun -lehti, sivu 20, 26.3.2007

”Uusi todistusaineisto siitä että Jeesus ja Maria Magdaleena olivat naimisissa ja heillä oli perhe antaa hämmästyttävää uskottavuutta Dan Brownin hyvin-myyvään romaaniin, ’Da Vinci Koodi’, ja elokuvaan joka perustuu siihen. Tässä kirjassa, Brown väittää että Vatikaani piti salassa tietoa avioliitosta ja jälkikasvusta jota se tuotti … ’Jos lapsen ruumis joka löydettiin ossuaarista joka oli varustettu nimilapulla Juudas, Jeesuksen poika, on tosiasiassa Kristuksen poika, niin se todistaa että Hänellä ja Maria Magdaleenalla oli vähintään yksi lapsi, sanoo kunnioitettu teologi Dieter Zeitz.”

Juuri aikana kun maailmantapahtumat ovat kulkemassa kohti kymmenien lopunajan profetioiden täyttymystä, meidän ei pitäisi olla yllättyneitä kuulemaan säännöllisesti tarinoita jotka edesauttavat antikristuksen nousua maailman näyttämölle. Brownin ”Da Vinci Koodi” tukee antikristusta suuresti hänen yrittäessään pettää kristityt ja juutalaiset; siksi meidän ei pitäisi olla liian yllättyneitä kuulemaan tämänkaltaista propagandaa joka kohottaa rumaa päätänsä.

Samoin, tämä Jeesuksen haudan ”löytö”, ja mestarilliset propagandapalaset kuten nämä kirjoitukset Sun -tabloidissa, ovat ajoitetut olemaan samanaikaisia muun antikristuksen propagandan kanssa. Voiko suunniteltu 3. maailmansota joka tuottaa antikristuksen olla kaukana jäljessä?

----------------------

Oletko hengellisesti valmis? Onko perheesi? Suojeletko oikein ja riittävästi rakkaitasi? Tässä on tämän palvelun tarkoitus; ensin saada sinut ymmärtämään vaara ja sitten auttaa sinua kehittämään strategioita varoittaa ja suojella rakkaitasi. Kun olet saanut perinpohjaisen harjoituksen, voit myös käyttää tietoasi välineenä avaamaan keskustelun pelastumattoman henkilön kanssa. Itse olen voinut käyttää sitä monesti ja olen nähnyt sen tuloksena ihmisten tulevan Jeesuksen Kristuksen luokse. Nämä vaaralliset ajat ovat aikaa, jolloin voimme saavuttaa monia sieluja Jeesukselle Kristukselle ikuisuutta varten.

Jos jo olet vastaanottanut Jeesuksen henkilökohtaisena Vapahtajanasi, mutta olet ollut penseä hengellisessä vaelluksessasi Hänen kanssaan, sinun on välittömästi pyydettävä Häneltä anteeksiantoa ja uudistusta. Hän antaa sinulle heti anteeksi ja täyttää sydämesi Pyhän Hengen ilolla. Sitten sinun on aloitettava päivittäinen vaellus rukouksessa ja henkilökohtaisessa Sanan tutkimisessa.

Jos et ole koskaan vastaanottanut Jeesusta pelastajana, mutta olet tullut näkemään Hänen todellisuutensa ja lähestyvän Ajan Lopun ja tahdot vastaanottaa Hänen ILMAISEN iankaikkisen elämän lahjansa, sinä voit myös tehdä niin nyt kotisi rauhassa. Kun hyväksyt Hänet Vapahtajana, olet hengellisesti uudesti syntynyt ja olet yhtä varma taivaasta kuin jos olisit jo siellä. Silloin voit levätä varmana siitä, että Antikristuksen Valtakunta ei kosketa sinua hengellisesti.

Jos haluat tulla uudestisyntyneeksi, siirry Pelastuksen sivullemme <<http://www.sunpoint.net/~patato/cefb.html>> nyt. Toivomme, että olet tullut siunatuksi tämän palvelun kautta, joka pyrkii kasvattamaan ja varoittamaan ihmisiä, jotta he voisivat nähdä tulevan Uuden Maailman Järjestyksen - Antikristuksen Valtakunnan - jokapäiväisissä uutisissaan.

Lopulta me haluamme kuulla sinusta. Sinä voit kirjoittaa (englanniksi!) meille osoitteeseen:

Cutting Edge Ministries
11 Robert Toner Blvd., Ste 5-393
North Attleboro, MA 02763-1156

Sinä voit myös lähettää sähköpostia <http://www.cuttingedge.org/email.html> meille.

Jumala siunatkoon sinua.

Tämä on Cutting Edge -työryhmän artikkeli numero 2196.

Suomentanut: Olli R. (”nokialainen”)


 Takaisin